12.05.2022

Hörmətli müəllimlər və müəllimliyə namizədlər!

2008-ci ildən etibarən yayımlanan “Kurikulum” elmi-metodik jurnalında dərc edilmiş məqalələr proqrama daxil olunan mövzulara uyğun olaraq seçiləcək və mütəmadi olaraq yenilənəcək.

Qeyd edək ki, “Kurikulum” jurnalında təhsilin məzmunu, təlim texnologiyaları və şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi məsələlərinə həsr olunmuş yazılar, tərcümə materialları, qabaqcıl məktəb rəhbərləri və müəllimlərin iş təcrübələri, inkişaf etmiş ölkələrin mövcud ümumi təhsil modelləri, təlim üsulları, qiymətləndirmə mexanizmləri ilə bağlı məqalələr dərc olunur.

Məqalələrlə linkə daxil olaraq tanış ola bilərsiniz:

Formativ qiymətləndirmənin təşkili haqqında

Test tərtibinin prinsipləri

Azərbaycan dili və ədəbiyyat fənləri üzrə inteqrativ test tapşırıqları

Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsində yeni nailiyyətlər

Valideyn dəstəkləyici mühitin yaradılmasında mühüm amil kimi

Fənn kurikulumlarında məzmun standartları

Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi

Yeni kurikulumların səciyyəvi xüsusiyyətləri

Diaqnostik qiymətləndirmənin məlum və naməlum aspektləri

Fəal (interaktiv) təlim texnologiyası