ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin aparıcı mütəxəssisi Xanım Əsədovanın “Şagirdlərin yay tətili necə dəyərləndirilməlidir” adlı məqaləsini təqdim edirik.
Məqalədə yay tətili müddətində təhsildən uzaqlaşan şagirdlərin üzləşdiyi akademik bilik itkisi hallarından, yay öyrənmə itkisinin qarşısının alınması məqsədilə “Yay fəaliyyət proqramı”nın hazırlanmasının vacibliyindən bəhs edilir. Şagirdlərin bilik və bacarıqlarının inkişafına yönəlmiş proqramda valideynlərin və müəllimlərin istifadə edə biləcəkləri fəaliyyət nümunələri verilib.
Müvafiq keçidə daxil olmaqla məqalə ilə tanış ola bilərsiniz:
Şagirdlərin yay tətili necə dəyərləndirilməlidir?