Təhsil İnstitutunun təşkilatçılığı ilə Avstraliyanın Təhsil Tədqiqatları Şurası (ACER) tərəfindən həyata keçirilən Təhsilalanların səriştə əsaslı qiymətləndirilməsi – Test Hazırlama təlimləri başa çatıb. 5 gün ərzində davam edən təlimlərdə əsas məqsəd qiymətləndirmə çərçivə sənədinin hazırlanması, tapşırıqlar üçün təlimatların və stimulların seçilməsi, çoxseçimli tapşırıqların və yaradıcı cavab tələb edən tapşırıqların hazırlanması, testlərin tərtibi üzrə təlimatlar və keyfiyyət təminatı daxil olmaqla, test dizaynı və tapşırıq yazılması istiqamətində müəllimləri inkişaf etdirmək olub.
Xüsusilə, təlimin 4 və 5-ci günlərində iştirakçılar ilk günlərdə öyrəndikləri bilik və bacarıqları tətbiq etməklə sahələri üzrə silsilə test hazırlama fəaliyyətlərinə cəlb olunublar. Belə ki, təlimin sonuncu günündə iştirakçılar ümumi sessiyalarda iştirak edərək keyfiyyətin təminatı, test tərtibatı, test dizaynı və hesabat vermə məsələlərinə dair real nümunələrlə tanış olmaq imkanı əldə ediblər.
Riyaziyyat sessiyalarında iştirakçılar test tərtibatı ilə bağlı keyfiyyət məsələlərini müzakirə edib, riyaziyyat qiymətləndirmələrinin etibarlılığını və düzgünlüyünü təmin etməyə fokuslanıblar. Sessiyalar həmçinin öyrənilən mövzuları yenidən nəzərdən keçirmək və riyaziyyat domeninə aid rəy toplamaq üçün imkan yaradıb.
Təbiət elmləri ilə bağlı sessiyalarda iştirakçılar təbiət prizmasından keyfiyyət təminatı və test tərtibatını araşdırıb, test dizaynında təbiətə xas məsələləri həll ediblər.
Dil/savadlılıq sessiyalarında isə iştirakçılar dil və savadlılıq üzrə test tərtibatı ilə bağlı keyfiyyət idarəetmə məsələlərinə fokuslanıblar.
5-ci günün sonuna qədər bütün iştirakçılar keyfiyyət təminatı və test tərtibatı prinsipləri barədə daha dərin anlayışa malik olub, ayrı-ayrı mətn formatı, sual tipi, koqnitiv bacarıqlar və domenləri nəzərə almaqla çoxsaylı tapşırıqlar hazırlayıblar. Bu tapşırıqlar kiçik qruplarda müzakirə (panel iclasları) olunaraq təkmilləşdirilib.
Yekunda Təhsil İnstitutu və Avstraliyanın Təhsil Tədqiqatları Şurası (ACER) nümayəndələri iştirakçıların təlimlər barədə rəy və təkliflərini öyrənib və bu müddətdə öyrənilən yeniliklərin real sinif mühitində tətbiqi ilə şagird nailiyyətlərinin yüksələcəyindən əmin olduqlarını bildiriblər.