ARTİ-nin Metodik Dəstək və Peşəkar İnkişaf Mərkəzinin Təlimlərin icrasına nəzarət şöbəsinin baş mütəxəssisi Fərqanə Seyidlinin “Fiziki mədəniyyət məşğələsində uşaqyönümlü yanaşmanın praktik nümunəsi (məktəbəhazırlıq qrupu)” adlı məqaləsini təqdim edirik.
Məqalədə fiziki mədəniyyət məşğələsinin xüsusiyyət və mərhələlərindən, standart əsasında məqsədin necə yazılmasından (nümunələrlə izah) bəhs edilib, oyun, həmçinin refleksiv sual nümunələri təqdim olunub, eləcə də tərbiyəçi-müəllimlər üçün tövsiyələr verilib.
Müvafiq linkə keçid etməklə məqaləni oxuya bilərsiniz:
“Fiziki mədəniyyət məşğələsində uşaqyönümlü yanaşmanın praktik nümunəsi”