Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun elanları
2 dekabr tarixindən etibarən BilBacar müsabiqəsinin dekabr ayı üzrə “Yarış” mərhələsi başlayır. Qeyd edək ki, “Yarış” bölməsi bu tədris ili […]
Bu gündən etibarən BilBacar müsabiqəsinin “Hazırlıq” mərhələsinə başlanılır. Qeydiyyatdan keçən şagirdlər hesablarına daxil olmaqla “Hazırlıq” bölməsi üzrə sualları cavablandıra bilərlər. […]
Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Heydər Əliyev Mərkəzi, Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar […]
5 noyabrdan etibarən “Sabahın alimləri” XV Respublika Layihə Müsabiqəsinə qeydiyyat başlayır. ABŞ-nin Society for Science təşkilatı tərəfindən təşkil olunan […]
BilBacar müsabiqəsi 2025/2026-cı tədris ilində 3 və 4-cü sinif şagirdlərini əhatə edəcək. Müsabiqənin bu ilki məqsədi ibtidai sinif şagirdlərində […]
24 oktyabr saat 15:00-da Təhsil İnstitutunun Təbiət və texniki fənlərin proqramları şöbəsinin müdiri Mənsur Məhərrəmovun moderatorluğu ilə “Təkmilləşdirilməkdə olan […]
Təkmilləşdirilmiş xarici dil fənn kurikulumunun pedaqoji heyətə kommunikasiyası çərçivəsində 22 oktyabr saat 15:00-da Təhsil İnstitutunun Dil fənlərinin proqramları şöbəsinin […]
27 sentyabr tarixində Təhsil İnstitutunun Təhsil Texnologiyaları Mərkəzində fizika fənnindən yuxarı və aşağı yaş qrupu üzrə beynəlxalq olimpiadalara hazırlıq […]
Təhsil İnstitutu tərəfindən 10 sentyabr tarixində saat 15:00-da “Fənn kurikulumlarının təkmilləşdirilməsi” mövzusunda vebinar keçiriləcək. Vebinarda spiker qismində Azərbaycan Respublikasının […]
Təhsil İnstitutu tərəfindən 11 sentyabr tarixində saat 13:00-da “2025/2026-cı tədris ilində ümumi təhsil müəssisələrinin VIII siniflərində tətbiq olunacaq yeni […]
Təhsil İnstitutu tərəfindən 10 sentyabr tarixində saat 13:00-da “2025/2026-cı tədris ilində ümumi təhsil müəssisələrinin VIII siniflərində tətbiq olunacaq yeni […]
Təhsil İnstitutu tərəfindən 12 sentyabr tarixində saat 16:00-da “Dərsdinləmə necə keçirilməlidir?” mövzusunda vebinar keçiriləcək. Vebinarda spiker qismində Metodik Dəstək […]