Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun elanları
19 fevral tarixindən etibarən BilBacar müsabiqəsinin fevral ayı üzrə yarış mərhələsinə başlanılıb. Şagirdlər növbəti 10 gün ərzində məktəb […]
Heydər Əliyev Fondu və Elm və Təhsil Nazirliyinin birgə layihəsi çərçivəsində ümumi təhsil müəssisələrinin şagirdləri arasında “Zəkaların mübarizəsi” […]
11 fevraldan etibarən BilBacar müsabiqəsinin hazırlıq mərhələsinə başlanılıb. Qeydiyyatdan keçən şagirdlər hesablarına daxil olmaqla hazırlıq bölməsi üzrə sualları cavablandıra […]
1 fevralda ümumtəhsil müəssisələrinin IX-XI sinif şagirdləri arasında V Azərbaycan Astronomiya Olimpiadasının respublika turu keçirilib. Onlayn şəkildə keçirilən olimpiadada […]
“Sabahın alimləri” XIV Respublika Layihə Müsabiqəsində iştirak edən IX-XI sinif şagirdlərinin elmi tədqiqat işləri meyarlara uyğun olaraq qiymətləndirilib. Qiymətləndirmə […]
2 mart tarixində Lütfi Zadə adına riyaziyyat-məntiq olimpiadası və Məktəblilərarası fənn müsabiqələrinin rayon (şəhər) mərhələsi keçiriləcək. Hər iki müsabiqədə […]
30 yanvar tarixindən etibarən Respublika Fənn Olimpiadalarında iştirak üçün qeydiyyatdan keçən şagirdlər https://portal.edu.az/ platforması üzərindən “Müsabiqə və olimpiadalar” bölməsinə […]
Fevralın 1-də ümumi təhsil müəssisələrinin IX-XI sinif şagirdləri arasında Astronomiya Olimpiadasının respublika seçim turu keçiriləcək!respublika seçim mərhələsi keçiriləcək. Olimpiadanın […]
21 yanvar tarixindən etibarən BilBacar müsabiqəsinin yanvar ayı üzrə yarış mərhələsinə başlanılıb. Şagirdlər növbəti on gün ərzində məktəb koordinatorunun […]
22 dekabr tarixində keçirilən Respublika Fənn Olimpiadalarının rayon (şəhər) mərhələsinin nəticələri açıqlanıb. Şagirdlər nəticələri ilə www.portal.edu.az saytındakı şəxsi kabinetləri vasitəsilə […]
“Sabahın alimləri” XIV Respublika Layihə Müsabiqəsinə qeydiyyatın bitməsinə 3 gün qaldı! Bu günə qədər 9 istiqamət üzrə qeydiyyatdan […]
6-8-ci sinif şagirdləri üçün informatika fənni üzrə 3 dildə sınaq imtahanı keçiriləcək! Məktəblilərin informatika fənninə olan marağını nəzərə alaraq […]