Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun elanları
İyulun 25-də şagird sayı 500-dən çox olan ümumi təhsil müəssisələrinə direktorların işə qəbulu üzrə müsabiqənin esse mərhələsi keçiriləcək. Esse mərhələsi […]
“EduTime” Təhsil və İnkişaf Mərkəzi Azərbaycanın təhsil işçiləri-məktəb rəhbərləri və müəllimlər üçün “Azərbaycan-Türkiyə Təhsil İşçilərinin Peşə-Təcrübə Proqramı”nı elan edir. Proqram […]
Bu gün saat 16:00-da müəllimlərin işə qəbulu müsabiqəsinin Azərbaycan dili və ədəbiyyat fənni üzrə imtahan sualları canlı yayımda şərh ediləcək. […]
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu təhsilin müxtəlif pillə və səviyyələri üzrə “Təlim resurslarının (dərslik, əlavə dərs vəsaiti, metodik vəsait və s.-nin) […]
27 iyul tarixində saat 15:00-da ARTİ-nin təşkilatçılığı ilə “Səlis oxu bacarığı və onun inkişaf etdirilməsi yolları” mövzusunda vebinar keçiriləcək. Vebinarda […]
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu (ARTİ) 2023-cü il noyabrın 10-11-də doktorantların və gənc tədqiqatçıların XXVI Respublika elmi konfransını (NASCO) keçirir. NASCO-nun […]
Məktəblilərarası Fənn Müsabiqələri və Lütfi Zadə adına məntiq olimpiadasının mükafatlandırma mərasiminin sentyabr ayında keçirilməsi planlaşdırılır. Tədbirin keçirilmə vaxtı və yeri […]
6-7 iyul tarixlərində “SABAH.HUB” İnnovasiya Mərkəzi tərəfindən Baku ID’23 tədbiri həyata keçiriləcək. Tədbir çərçivəsində “Ali təhsil müəssisələrinin innovasiya ekosisteminin qurulmasında […]
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu və Dağlıq Şirvan Regional Təhsil İdarəsinin birgə təşkilatçılığı ilə 5-7 iyul 2023-cü il tarixlərində Ağsu və […]
İyulun 6-da şagird sayı 500-dən çox olan ümumi təhsil müəssisələrinə direktorların işə qəbulu üzrə müsabiqənin test imtahanı mərhələsi keçiriləcək. 1 […]
Lisey və gimnaziyaların 8-ci sinfinə mərkəzləşdirilmiş şəkildə keçirilmiş qəbul imtahanının nəticələri elan edilib. Şagirdlər sy.edu.az portalı üzərindən yaradılmış “Şəxsi kabinet”lərinə […]
Bu konfransın keçirilməsində əsas məqsəd doktorantların və gənc tədqiqatçıların apardıqları elmi-tədqiqat işlərinin nəticələrinin müzakirəsini təşkil etmək, habelə onların elmi yaradıcılığını […]