İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş Azərbaycan dili (dövlət dili) fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər […]
ARTİ ümumtəhsil müəssisələrində fəaliyyət göstərən müəllimlər üçün sertifikasiya imtahanının qiymətləndirmə çərçivəsini hazırlayıb. 20 fənn, metodika ve pedaqogika üzrə məzmun sahələri, sual […]
2008-ci ildən etibarən yayımlanan “Kurikulum” elmi-metodik jurnalında dərc edilmiş məqalələr proqrama daxil olunan mövzulara uyğun olaraq seçiləcək və mütəmadi olaraq […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş kimya fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər üzrə nümunələr də […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş tarix fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər üzrə […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş fizika fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər üzrə nümunələr də […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş riyaziyyat fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər üzrə nümunələr […]
ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin əməkdaşı Cəmilə Həsənovanın “Xüsusi öyrənmə çətinliyi olan uşaqları tanımaq” adlı məqaləsini təqdim edirik. […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş biologiya fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər üzrə […]
Avropada ali təhsildə ədalətlilik və inklüzivliyə doğru – Motivasiyada maneələri aradan qaldırmaq məqsədilə Müəllimin peşəkar inkişafı
ARTİ aprel ayından etibarən MİQ və Sertifikasiya imtahanlarına hazırlaşanlara dəstək məqsədilə proqrama yeni daxil edilmiş mövzularla bağlı məqalələr və tərcümə […]
Bülletenin fevral ayı üçün hazırlanmış sayında “Müəllimlərin əmək bazarına uyğunlaşması və şagird nailiyyətləri”, “Rəqəmsal qiymətləndirmələrdən istifadə: onlayn təhsil və qiymətləndirmə […]