İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu 2025-ci ilin 17 may tarixində keçiriləcək IV sinifdə təhsil alan şagirdlərin tədris dili və riyaziyyat […]
Təhsil İnstitutunun Metodik Dəstək Mərkəzinin Metodik xidmətin təşkili və monitorinqi şöbəsinin əməkdaşı Cəlalə Abdulmanafovanın “Özünüqiymətləndirmə və yoldaş qiymətləndirməsi” adlı […]
Təhsil İnstitutunun şöbə müdiri, pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Laləzar Cəfərovanın “Məktəbəqədər və ibtidai təhsil” elmi-metodik jurnalında dərc […]
Bülletenin aprel ayı üçün hazırlanmış sayında “Norveçdə 15 yaşlı yeniyetmələrin karyera inkişafı”, “Valideynlərin inanc və davranışlarına məktəb qiymətləndirmə vərəqlərindən […]
Təhsil İnstitutunun Elmi Pedaqoji Tədqiqatlar Mərkəzinin Təşkilati şöbəsinin əməkdaşı Arzu Əsədovanın “Azərbaycan dili – Milli varlığımızın təməli” adlı məqaləsini […]
Təhsil sahəsində inklüziv yanaşmaların tətbiqi, görmə məhdudiyyəti olan uşaqların daha effektiv şəkildə təhsil almasını təmin edir. Bu çərçivədə, STEAM […]
Təhsil İnstitutunun Məktəbəqədər təhsilin proqramları şöbəsinin əməkdaşı Rüxsarə Tağıyevanın ARTİ-nin “Elmi əsərlər” jurnalında “Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda oyunlar vasitəsilə riyazi […]
Bülletenin mart ayı üçün hazırlanmış sayında “Gələcəyə fokuslanmış riyaziyyat kurikulumları: 21-ci əsr üçün şagirdlərin gücləndirilməsi”, “Avropada erkən uşaqlıq təhsili: 2025-ci […]
Bülletenin fevral ayı üçün hazırlanmış sayında “Təhsil araşdırmalarının istifadəsi: bilik təşkilatları və vasitəçilərinin baxışı”, “Düzgün səviyyədə tədris: Livan üçün […]
Təhsil İnstitutunun şöbə müdiri, filologiya elmlər doktoru, dosent Aynur Paşayevanın “Azərbaycan ədəbi dilinin inkişafında mühüm mərhələ” adlı məqaləsini təqdim […]
Təhsil İnstitutu PISA beynəlxalq qiymətləndirmə tədqiqatı üzrə çərçivə sənədlərini təqdim edir. Müvafiq keçidə daxil olmaqla çərçivə sənədləri ilə tanış […]
Bülletenin yanvar ayı üçün hazırlanmış sayında “Məktəblərdə rifah: “HundrED Spotlight” hesabatı”, “Səlahiyyətli vətəndaşlar, məlumatlı istehlakçılar və bacarıqlı işçilər: davamlı gələcək […]