İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz
Bülletenin fevral ayı üçün hazırlanmış sayında “TPACK: Görmə qüsurlu şagirdlər üçün xüsusi təhsil müəssisələrində tayvanlı və çinli müəllimlər arasında müqayisəli […]
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu (ARTİ) ümumi təhsil müəssisələrində fəaliyyət göstərən və ya göstərmək istəyən müəllimlər üçün müəllimlərin işə qəbulu müsabiqəsinin […]
Diqqət əskikliyi və hiperaktivlik sindromu (DƏHS) həddindən artıq hərəkətliliklə, yerində durmaq, özünü idarə etmək, diqqəti cəmləmək və davam etdirməkdə çətinlik […]
ARTİ-nin əməkdaşı Günel Fərəcovanın “Peşə və insan kapitalı” jurnalında dərc olunan “”Səs operatoru” ixtisasının səriştəəsaslı nümunəvi təhsil proqramının (kurikulumun) hazırlanma […]
ARTİ-nin əməkdaşı Röyal Mahmudovun “Azərbaycan məktəbi” jurnalında dərc olunan “Təhsilin təşkili və planlamasına təsir edən neyromiflər üzrə tədqiqatlara sistematik baxış” […]
Abzas mətn vahidi olaraq bir bütöv təşkil etdiyi üçün müəyyən bir struktura malikdir. Abzasda məlumatların strukturlaşdırılması mətnin tərtibində olduğu kimi […]
Hər bir mətnin yazılması müəllifin ritorik mövqeyini müəyyənləşdirməsindən başlayır. Ritorik mövqeyi müəyyənləşdirmək aşağıdakı suallara cavab verməkdir: – Mən nə haqqında […]
Yeni ilin ilk iş günlərində müasir İKT, robototexnika, avtomatlaşdırma, elektronika və mexanika avadanlıqları ilə təchiz edilmiş “STEAM İnnovasiya Mərkəzi”nin açılışı […]
Bülletenin yanvar ayı üçün hazırlanmış sayında “Portuqaliyada Ali Təhsil Resursları”, “Təhsil üzrə Qlobal Tərəfdaşlıq: 2022 hesabatı”, “Təhsildə dövlət-özəl tərəfdaşlıqların layihələndirilməsi”, […]
ARTİ tərəfindən həyata keçirilən Tədqiqat Mentorluq Proqramı çərçivəsində Azərbaycandakı ali təhsil müəssisələrində təhsilalanları transferə təşviq edən/məcbur edən səbəblər araşdırılmışdır. Tədqiqatın […]
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun direktoru Rüfət Əzizovun ötən ilin yekunlarından bəhs edən geniş məqaləsi ilə tanış olmaq üçün müvafiq linkə […]
ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Təlimlərin icrasına nəzarət şöbəsinin əməkdaşı Fatma Quliyevanın “Uşaqlarda düzgün qaməti necə formalaşdırmalı?” adlı […]