Faydalı materiallar

İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz

DİQQƏT ƏSKİKLİYİ VƏ HİPERAKTİVLİK SİNDROMU

Diqqət əskikliyi və hiperaktivlik sindromu (DƏHS) həddindən artıq hərəkətliliklə, yerində durmaq, özünü idarə etmək, diqqəti cəmləmək və davam etdirməkdə çətinlik […]

“Səs operatoru” ixtisasının səriştəəsaslı nümunəvi təhsil proqramının (kurikulumun) hazırlanma metodikası

ARTİ-nin əməkdaşı Günel Fərəcovanın “Peşə və insan kapitalı” jurnalında dərc olunan “”Səs operatoru” ixtisasının səriştəəsaslı nümunəvi təhsil proqramının (kurikulumun) hazırlanma […]

Təhsilin təşkili və planlamasına təsir edən neyromiflər üzrə tədqiqatlara sistematik baxış

ARTİ-nin əməkdaşı Röyal Mahmudovun “Azərbaycan məktəbi” jurnalında dərc olunan “Təhsilin təşkili və planlamasına təsir edən neyromiflər üzrə tədqiqatlara sistematik baxış” […]

Abzasın strukturu

Abzas mətn vahidi olaraq bir bütöv təşkil etdiyi üçün müəyyən bir struktura malikdir. Abzasda məlumatların strukturlaşdırılması mətnin tərtibində olduğu kimi […]

Mətndə müəllif məqsədi nədir?

Hər bir mətnin yazılması müəllifin ritorik mövqeyini müəyyənləşdirməsindən başlayır. Ritorik mövqeyi müəyyənləşdirmək aşağıdakı suallara cavab verməkdir: –          Mən nə haqqında […]

STEAM-in şagirdlərin inkişafında təsirinin tədqiqi

 Yeni ilin ilk iş günlərində müasir İKT, robototexnika, avtomatlaşdırma, elektronika və mexanika avadanlıqları ilə təchiz edilmiş “STEAM İnnovasiya Mərkəzi”nin açılışı […]

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – Yanvar 2023

Bülletenin yanvar ayı üçün hazırlanmış sayında “Portuqaliyada Ali Təhsil Resursları”,  “Təhsil üzrə Qlobal Tərəfdaşlıq: 2022 hesabatı”, “Təhsildə dövlət-özəl tərəfdaşlıqların layihələndirilməsi”, […]

Ali təhsil müəssisələrində təhsilalanların köçürülmə səbəbləri araşdırılıb

ARTİ tərəfindən həyata keçirilən Tədqiqat Mentorluq Proqramı çərçivəsində Azərbaycandakı ali təhsil müəssisələrində təhsilalanları transferə təşviq edən/məcbur edən səbəblər araşdırılmışdır. Tədqiqatın […]

Təhsil İnstitutunun ötənilki aktiv fəaliyyəti – Sertifikasiya, MİQ

Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun direktoru Rüfət Əzizovun ötən ilin yekunlarından bəhs edən geniş məqaləsi ilə tanış olmaq üçün müvafiq linkə […]

“Uşaqlarda düzgün qaməti necə formalaşdırmalı?”

ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Təlimlərin icrasına nəzarət şöbəsinin əməkdaşı Fatma Quliyevanın “Uşaqlarda düzgün qaməti necə formalaşdırmalı?” adlı […]

“Mövzu ilə ideyanın fərqləndirilməsi”

ARTİ MDPİM-in Əlavə təhsilin məzmunu şöbəsinin müdiri Könül Nəhmətovanın “Mövzu ilə ideyanın fərqləndirilməsi” adlı məqaləsini təqdim edirik. Məqalədə mövzu və […]

Azərbaycanda müasir məktəbəqədər təhsilin məzmunu

ARTİ-nin Məktəbəqədər təhsilin inkişafı şöbəsinin müdiri Laləzar Cəfərovanın “Azərbaycanda müasir məktəbəqədər təhsilin məzmunu” adlı məqaləsi “Web of Science” və “Scopus” […]