Faydalı materiallar

İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz

Mətnin iki əsas növü: necə izah etməli?

MƏTNİN İKİ ƏSAS NÖVÜ: NECƏ İZAH ETMƏLİ? 4-cü sinif “Azərbaycan dili” dərsliyində şagirdlər mətnin növlərinin iki böyük qrupda təsnifatı ilə […]

Məktəbdaxili qiymətləndirmə: Formativ qiymətləndirmənin rəqəmsallaşdırılması

Formativ qiymətləndirmənin rəqəmsallaşdırılması mövzusunda tədqiqatın aparılmasında əsas məqsəd rəqəmsal texnologiyanın formativ qiymətləndirmənin təkmilləşdirilməsində təklif etdiyi potensialı anlamaq və bu istiqamətdə […]

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – İyun 2023

Bülletenin iyun ayı üçün hazırlanmış sayında “Sinif çatbotları: Qabaqcıl texnologiya ilə karyera hazırlığı”, “Malaziyada Məktəbəqədər Təhsilin Kompleks İcmalı”, “Ali Təhsildə […]

Sertifikasiyada ikinci şans

Təkrar sertifikatlaşma ilə bağlı müsahibə. Aşağıdakı keçidə daxil olmaqla müsahibə ilə tanış ola bilərsiniz: http://bitly.ws/IQ4i

Sertifikasiyada yüksək nəticə göstərən müəllimin uğur hekayəsi

Sertifikasiyada uğur qazanan ibitdai sinif müəllimi Əfsanə Hüseynovanın “Azərbaycan müəllimi” qəzetində dərc olunan uğur hekayəsini təqdim edirik. Müvafiq keçidə daxil […]

Sertifikatlaşdırma prosesində iştirak edəcək Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimlərinə dəstək resursları

Təhsil İnstitutu sertifikatlaşdırma prosesində iştirak edəcək Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimlərinə dəstək resurslarını təqdim edir. Müvafiq keçidə daxil olmaqla resurslarla […]

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – May 2023

 Bülletenin may ayı üçün hazırlanmış sayında “Peşə təhsili və təlimi üzrə sübutların təkmilləşdirilməsi: İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf təşkilatının yeni beynəlxalq […]

EKSPOZİSİYA: BƏDİİ ƏSƏRDƏ YERİ VƏ ROLU

Ekspozisiya – bədii əsərin süjetində istifadə edilən və ya gərək olmadıqda imtina edilə bilən elementdir. Lakin əgər ekspozisiyadan istifadə edilirsə, […]

Travma və psixoloji ilkin yardım

ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin əməkdaşı Cəmilə Həsənovanın “Travma və psixoloji ilkin yardım” adlı məqaləsini təqdim edirik. Məqalədə […]

Sinifdə davranış pozuntuları olan şagirdləri necə idarə etmək olar?

ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin əməkdaşları Nəcibə Abbasova və Xanım Əsədovanın “Sinifdə davranış pozuntuları olan şagirdləri necə idarə […]

“Müəllim-şagird münasibətləri” adlı məqalə

ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin əməkdaşı Xanım Əsədovanın “Müəllim-şagird münasibətləri” adlı məqaləsini təqdim edirik.  Məqalədə müəllimlərin şagirdlərlə münasibətləri […]

“Abzasların növləri” adlı məqalə

ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Əlavə təhsilin məzmunu şöbəsinin müdiri Könül Nəhmətovanın “Abzasların növləri” adlı məqaləsini təqdim edirik. […]