İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz
Təhsil İnstitutunun Təhsil işçilərinin qiymətləndirilməsi şöbəsinin əməkdaşı Cəmilə Kazımovanın “Diferensial metodik dəstək” adlı məqaləsini təqdim edirik. Diferensial metodik dəstək
Təhsil İnstitutunun Təhsil standartları və proqramları şöbəsinin müdiri Mənsur Məhərrəmov “Yeni kurikulumlar tədris prosesində nələri dəyişəcək” mövzusu ilə bağlı “Azərbaycan […]
Təhsil İnstitutunun Təlimin nəzəriyyəsi və metodikası şöbəsinin müdiri pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Bibixanım İbadovanın “Nizami Gəncəvi yaradıcılığında təbiət” mövzusunda […]
Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin mütəxəssisi Cəmilə Həsənovanın “Uşaqlara qəzəb hissini idarəetmə yollarının öyrədilməsi” adlı məqaləsini […]
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu 2024-cü ilin may ayında keçiriləcək IV sinifdə təhsil alan şagirdlərin tədris dili və riyaziyyat, VI […]
Bülletenin mart ayı üçün hazırlanmış sayında “Müəllimlərin işə qəbul prosesində fərqli qiymətləndirmə metodlarından istifadə”, “Qızların təhsilinə sərmayə: inkişafı sürətləndirmək üçün […]
Təhsil İnstitutunun Təhsilin nəzəriyyəsi və tarixi şöbəsinin böyük elmi işçisi Ayşən Rəsulovanın “Elmi iş” beynəlxalq elmi jurnalında “From Khankendi […]
Azərbaycan Respublikasında 2024-cü ilin “Yaşıl dünya naminə həmrəylik ili” elan edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2023-cü il 25 dekabr […]
Bülletenin aprel ayı üçün hazırlanmış sayında “İncəsənət vasitəsilə tədrisin dəyişdirilməsi üçün müəllimlərə rəhbərlik”, “Səhra Altı Afrikada qadın alimlərin gələcək nəslinin […]
Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Əlavə təhsilin məzmunu şöbəsinin müdiri Könül Nəhmətovanın “Mətnin struktur növləri: Mətn […]
Məktəbəqədər təhsil proqramının (kurikulumun) tətbiqinə dair metodiki tövsiyələr
Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Əlaqələndirmə şöbəsinin əməkdaşı Səbinə Balayevanın “STEAM dərslərində XXI əsr bacarıqlarının formalaşdırılması nə […]