Faydalı materiallar

İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz

Öyrədici və inkişafetdirici ədəbiyyatın tədrisi

Ədəbiyyat fənninin tədrisi nə üçün vacibdir? Ədəbiyyat sözü ustalıqla ifadəetmə sənətidir. Dilə yazılı və ya şifahi forma verməyi bacaran insan […]

Essenin növləri: oxşar və fərqli xüsusiyyətləri

Azərbaycan dili fənninin yazı məzmun xətləri üzrə standartlarında tədricən essenin növlərinə fərqli yanaşmalar özünü göstərmişdir. Fənn kurikulumunun ilk mərhələsində essenin […]

Əyani (oflayn) ixtisasartırma təlimlərinin monitorinqi üçün forma

Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzi əyani (oflayn) ixtisasartırma təlimlərinin monitorinq edilməsi üçün forma hazırlayıb. Müvafiq keçidə daxil […]

Azərbaycanda inklüziv təhsil təcrübəsi

Təhsil İnstitutunun Layihələrin idarə olunması şöbəsinin müdiri Nailə Ömərova və şöbənin əməkdaşı Həbibə Nəzirovanın “Azərbaycan müəllimi” qəzetində “Azərbaycanda inklüziv təhsil […]

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – İyul 2023

Bülletenin iyul ayı üçün hazırlanmış sayında “Latın Amerikasında bacarıqlar-gənclərin bacarıqları ilə bağlı sorğunun nəticələrinə dair məlumat”, “Generativ süni intellekt və […]

Məktəbəhazırlıq qruplarında uşaqların diqqətini təlimə сəlb etməyin yolları

Təlim zamanı kiçikyaşlı uşaqların  diqqət yayınıqlığının öhdəsindən gəlməkdə və bütün qrupun diqqətini toplayaraq sakitlik yaratmaqda çətinliklə üzləşmək tez-tez baş verən […]

“Şagirdyönümlü təlim nədir?”

Dördüncü Sənaye inqilabı fiziki, rəqəmsal və bioloji müstəvilər arasındakı sərhədlərin diferensiallaşmasını təsvir etmək üsuludur. Bu, süni intellekt (AI), robototexnika, əşyaların […]

“Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi”

“Azərbaycan müəllimi” qəzetinin növbəti buraxılışında ARTİ-nin Layihələrin idarə olunması şöbəsinin əməkdaşı Zeynəb Əmiraslanovanın “Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi” adlı […]

Dərsdə diferensial yanaşmanın tətbiqi

Diferensial təlim nədir? Təlimin diferensiallaşdırılması şagirdlərin fərdi öyrənmə ehtiyaclarına, öyrənmə tərzləri və maraqlarına uyğun olaraq təlimin sürəti, səviyyəsi və ya […]

Mətnin iki əsas növü: necə izah etməli?

MƏTNİN İKİ ƏSAS NÖVÜ: NECƏ İZAH ETMƏLİ? 4-cü sinif “Azərbaycan dili” dərsliyində şagirdlər mətnin növlərinin iki böyük qrupda təsnifatı ilə […]

Məktəbdaxili qiymətləndirmə: Formativ qiymətləndirmənin rəqəmsallaşdırılması

Formativ qiymətləndirmənin rəqəmsallaşdırılması mövzusunda tədqiqatın aparılmasında əsas məqsəd rəqəmsal texnologiyanın formativ qiymətləndirmənin təkmilləşdirilməsində təklif etdiyi potensialı anlamaq və bu istiqamətdə […]

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – İyun 2023

Bülletenin iyun ayı üçün hazırlanmış sayında “Sinif çatbotları: Qabaqcıl texnologiya ilə karyera hazırlığı”, “Malaziyada Məktəbəqədər Təhsilin Kompleks İcmalı”, “Ali Təhsildə […]