İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz
2022-2023-cü tədris ili üzrə məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə tərbiyəçi-müəllimlərin işə qəbulu üzrə müsabiqənin qiymətləndirmə çərçivəsini müəyyən edən sənədlər toplusu hazırlanıb. Sənədlər […]
Bülletenin iyul ayı üçün hazırlanmış sayında “Orta məktəb şagirdlərinin 21-ci əsr bacarıqları ilə təhsil texnologiyaları üzrə səriştəliliyi arasında əlaqə”, “İbtidai […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş Alman dili üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər üzrə nümunələr […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş Fransız dili fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər […]
Bülletenin iyun ayı üçün hazırlanmış sayında, “Erkən məktəbəqədər təhsil müəssisələrində və bağçalarda çalışan işçi heyətinin fəaliyyəti”, “Müəllimlərin peşəkar inkişafının səmərəliliyini […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş coğrafiya fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər üzrə nümunələr […]
Efiopianın Qərbi Arsi zonasında formativ qiymətləndirmə təcrübəsi – Erkən məktəbəqədər təhsil müəssisələrində və bağçalarda çalışan işçi heyətinin fəaliyyəti
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş rus dili fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş musiqi fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər üzrə […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş informatika fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər üzrə nümunələr […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş rus dili və ədəbiyyatı üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər […]
ARTİ əvvəlki illərdə MİQ imtahanlarında istifadə olunmuş ingilis dili fənni üzrə sual nümunələrini təqdim edir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, digər fənlər […]