İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz
Bülletenin oktyabr ayı üçün hazırlanmış sayında “SELFIE alətindən istifadə etməklə məktəblərin rəqəmsal potensialının artırılması”, “Cibutidə erkən uşaqlıq təhsilinin perspektivi”, “Bilik […]
ARTİ-nin Məktəbəqədər təhsilin inkişafı şöbəsinin əməkdaşı Aysel Quliyevanın “Azərbaycan Məktəbi” jurnalında çap olunan “Məktəbəqədər təhsil pilləsində Montessori, Valdorf və Reggio […]
“Azərbaycan müəllimi” qəzetində “Sosiallaşma, keyfiyyətli təhsil” adlı məqalə dərc olunub. Müvafiq keçidə daxil olaraq məqalə ilə tanış ola bilərsiniz: https://bitly.ws/WEbH […]
Ədəbiyyat fənninin tədrisi nə üçün vacibdir? Ədəbiyyat sözü ustalıqla ifadəetmə sənətidir. Dilə yazılı və ya şifahi forma verməyi bacaran insan […]
Azərbaycan dili fənninin yazı məzmun xətləri üzrə standartlarında tədricən essenin növlərinə fərqli yanaşmalar özünü göstərmişdir. Fənn kurikulumunun ilk mərhələsində essenin […]
Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzi əyani (oflayn) ixtisasartırma təlimlərinin monitorinq edilməsi üçün forma hazırlayıb. Müvafiq keçidə daxil […]
Təhsil İnstitutunun Layihələrin idarə olunması şöbəsinin müdiri Nailə Ömərova və şöbənin əməkdaşı Həbibə Nəzirovanın “Azərbaycan müəllimi” qəzetində “Azərbaycanda inklüziv təhsil […]
Bülletenin iyul ayı üçün hazırlanmış sayında “Latın Amerikasında bacarıqlar-gənclərin bacarıqları ilə bağlı sorğunun nəticələrinə dair məlumat”, “Generativ süni intellekt və […]
Təlim zamanı kiçikyaşlı uşaqların diqqət yayınıqlığının öhdəsindən gəlməkdə və bütün qrupun diqqətini toplayaraq sakitlik yaratmaqda çətinliklə üzləşmək tez-tez baş verən […]
Dördüncü Sənaye inqilabı fiziki, rəqəmsal və bioloji müstəvilər arasındakı sərhədlərin diferensiallaşmasını təsvir etmək üsuludur. Bu, süni intellekt (AI), robototexnika, əşyaların […]
“Azərbaycan müəllimi” qəzetinin növbəti buraxılışında ARTİ-nin Layihələrin idarə olunması şöbəsinin əməkdaşı Zeynəb Əmiraslanovanın “Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi” adlı […]
Diferensial təlim nədir? Təlimin diferensiallaşdırılması şagirdlərin fərdi öyrənmə ehtiyaclarına, öyrənmə tərzləri və maraqlarına uyğun olaraq təlimin sürəti, səviyyəsi və ya […]