Faydalı materiallar

İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz

Essenin növləri: oxşar və fərqli xüsusiyyətləri

Azərbaycan dili fənninin yazı məzmun xətləri üzrə standartlarında tədricən essenin növlərinə fərqli yanaşmalar özünü göstərmişdir. Fənn kurikulumunun ilk mərhələsində essenin […]

Əyani (oflayn) ixtisasartırma təlimlərinin monitorinqi üçün forma

Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzi əyani (oflayn) ixtisasartırma təlimlərinin monitorinq edilməsi üçün forma hazırlayıb. Müvafiq keçidə daxil […]

Azərbaycanda inklüziv təhsil təcrübəsi

Təhsil İnstitutunun Layihələrin idarə olunması şöbəsinin müdiri Nailə Ömərova və şöbənin əməkdaşı Həbibə Nəzirovanın “Azərbaycan müəllimi” qəzetində “Azərbaycanda inklüziv təhsil […]

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – İyul 2023

Bülletenin iyul ayı üçün hazırlanmış sayında “Latın Amerikasında bacarıqlar-gənclərin bacarıqları ilə bağlı sorğunun nəticələrinə dair məlumat”, “Generativ süni intellekt və […]

Məktəbəhazırlıq qruplarında uşaqların diqqətini təlimə сəlb etməyin yolları

Təlim zamanı kiçikyaşlı uşaqların  diqqət yayınıqlığının öhdəsindən gəlməkdə və bütün qrupun diqqətini toplayaraq sakitlik yaratmaqda çətinliklə üzləşmək tez-tez baş verən […]

“Şagirdyönümlü təlim nədir?”

Dördüncü Sənaye inqilabı fiziki, rəqəmsal və bioloji müstəvilər arasındakı sərhədlərin diferensiallaşmasını təsvir etmək üsuludur. Bu, süni intellekt (AI), robototexnika, əşyaların […]

“Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi”

“Azərbaycan müəllimi” qəzetinin növbəti buraxılışında ARTİ-nin Layihələrin idarə olunması şöbəsinin əməkdaşı Zeynəb Əmiraslanovanın “Təhsil sistemində uşaq müdafiəsi və təhlükəsizliyi” adlı […]

Dərsdə diferensial yanaşmanın tətbiqi

Diferensial təlim nədir? Təlimin diferensiallaşdırılması şagirdlərin fərdi öyrənmə ehtiyaclarına, öyrənmə tərzləri və maraqlarına uyğun olaraq təlimin sürəti, səviyyəsi və ya […]

Mətnin iki əsas növü: necə izah etməli?

MƏTNİN İKİ ƏSAS NÖVÜ: NECƏ İZAH ETMƏLİ? 4-cü sinif “Azərbaycan dili” dərsliyində şagirdlər mətnin növlərinin iki böyük qrupda təsnifatı ilə […]

Məktəbdaxili qiymətləndirmə: Formativ qiymətləndirmənin rəqəmsallaşdırılması

Formativ qiymətləndirmənin rəqəmsallaşdırılması mövzusunda tədqiqatın aparılmasında əsas məqsəd rəqəmsal texnologiyanın formativ qiymətləndirmənin təkmilləşdirilməsində təklif etdiyi potensialı anlamaq və bu istiqamətdə […]

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – İyun 2023

Bülletenin iyun ayı üçün hazırlanmış sayında “Sinif çatbotları: Qabaqcıl texnologiya ilə karyera hazırlığı”, “Malaziyada Məktəbəqədər Təhsilin Kompleks İcmalı”, “Ali Təhsildə […]

Sertifikasiyada ikinci şans

Təkrar sertifikatlaşma ilə bağlı müsahibə. Aşağıdakı keçidə daxil olmaqla müsahibə ilə tanış ola bilərsiniz: http://bitly.ws/IQ4i