Faydalı materiallar

İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz

“Səs operatoru” ixtisasının səriştəəsaslı nümunəvi təhsil proqramının (kurikulumun) hazırlanma metodikası

ARTİ-nin əməkdaşı Günel Fərəcovanın “Peşə və insan kapitalı” jurnalında dərc olunan “”Səs operatoru” ixtisasının səriştəəsaslı nümunəvi təhsil proqramının (kurikulumun) hazırlanma […]

Təhsilin təşkili və planlamasına təsir edən neyromiflər üzrə tədqiqatlara sistematik baxış

ARTİ-nin əməkdaşı Röyal Mahmudovun “Azərbaycan məktəbi” jurnalında dərc olunan “Təhsilin təşkili və planlamasına təsir edən neyromiflər üzrə tədqiqatlara sistematik baxış” […]

Abzasın strukturu

Abzas mətn vahidi olaraq bir bütöv təşkil etdiyi üçün müəyyən bir struktura malikdir. Abzasda məlumatların strukturlaşdırılması mətnin tərtibində olduğu kimi […]

Mətndə müəllif məqsədi nədir?

Hər bir mətnin yazılması müəllifin ritorik mövqeyini müəyyənləşdirməsindən başlayır. Ritorik mövqeyi müəyyənləşdirmək aşağıdakı suallara cavab verməkdir: –          Mən nə haqqında […]

STEAM-in şagirdlərin inkişafında təsirinin tədqiqi

 Yeni ilin ilk iş günlərində müasir İKT, robototexnika, avtomatlaşdırma, elektronika və mexanika avadanlıqları ilə təchiz edilmiş “STEAM İnnovasiya Mərkəzi”nin açılışı […]

Beynəlxalq Təhsil İcmalı – Yanvar 2023

Bülletenin yanvar ayı üçün hazırlanmış sayında “Portuqaliyada Ali Təhsil Resursları”,  “Təhsil üzrə Qlobal Tərəfdaşlıq: 2022 hesabatı”, “Təhsildə dövlət-özəl tərəfdaşlıqların layihələndirilməsi”, […]

Ali təhsil müəssisələrində təhsilalanların köçürülmə səbəbləri araşdırılıb

ARTİ tərəfindən həyata keçirilən Tədqiqat Mentorluq Proqramı çərçivəsində Azərbaycandakı ali təhsil müəssisələrində təhsilalanları transferə təşviq edən/məcbur edən səbəblər araşdırılmışdır. Tədqiqatın […]

Təhsil İnstitutunun ötənilki aktiv fəaliyyəti – Sertifikasiya, MİQ

Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun direktoru Rüfət Əzizovun ötən ilin yekunlarından bəhs edən geniş məqaləsi ilə tanış olmaq üçün müvafiq linkə […]

“Uşaqlarda düzgün qaməti necə formalaşdırmalı?”

ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Təlimlərin icrasına nəzarət şöbəsinin əməkdaşı Fatma Quliyevanın “Uşaqlarda düzgün qaməti necə formalaşdırmalı?” adlı […]

“Mövzu ilə ideyanın fərqləndirilməsi”

ARTİ MDPİM-in Əlavə təhsilin məzmunu şöbəsinin müdiri Könül Nəhmətovanın “Mövzu ilə ideyanın fərqləndirilməsi” adlı məqaləsini təqdim edirik. Məqalədə mövzu və […]

Azərbaycanda müasir məktəbəqədər təhsilin məzmunu

ARTİ-nin Məktəbəqədər təhsilin inkişafı şöbəsinin müdiri Laləzar Cəfərovanın “Azərbaycanda müasir məktəbəqədər təhsilin məzmunu” adlı məqaləsi “Web of Science” və “Scopus” […]

Dərs vəsaitlərində gender bərabərliyi: Azərbaycan nümunəsi

Gender bərabərliyi ölkənin və cəmiyyətin inkişafına töhfə verən mühüm faktorlardan biridir. Təəssüf ki, bugün dünyada qadınlar və kişilər gender bərabərsizliyini […]