İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu BMT-nin Dayanıqlı İnkişaf Məqsədlərinə həsr olunmuş dərs icmalları təqdim edir. Bu icmallara əsasən müəllimlər materialları tədris […]
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu BMT-nin Dayanıqlı İnkişaf Məqsədlərinə həsr olunmuş dərs icmalları təqdim edir. Bu icmallara əsasən müəllimlər materialları tədris […]
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu BMT-nin Dayanıqlı İnkişaf Məqsədlərinə həsr olunmuş dərs icmalları təqdim edir. Bu icmallara əsasən müəllimlər materialları tədris […]
Əziz müəllimlər! Yeni tədris ili münasibətilə Sizi təbrik edir, peşəkar fəaliyyətinizdə uğurlar diləyirik! Bildiyiniz kimi, keyfiyyətli tədris müəllimin öz […]
Bülletenin avqust ayı üçün hazırlanmış sayında “Təhsil 4.0-ın ali təhsildə tətbiqi: mühəhdislik ixtisası üzrə təhsilalan tələbələrin anketi”, “İrlandiyada təhsil çətinliklərini […]
Təhsil İnstitutunun şöbə müdiri, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Aynur Paşayevanın “Yaşıl dünya naminə həmrəylik ili” çərçivəsində hazırlanmış “Səməd […]
Bülletenin iyul ayı üçün hazırlanmış sayında “PİSA 2022 nəticələri: Şagirdlərin Maliyyə Savadlılığının Qiymətləndirilməsi”, “Latın Amerikası və Karib hövzəsi ölkələrində (LAC) […]
Təhsil İnstitutunun Təhsilverənlərin peşəkar inkişafı mərkəzinin aparıcı mütəxəssisi Xanım Əsədovanın “Rubrik: qiymətləndirmədə tətbiqi” adlı məqaləsini təqdim edirik. Məqalədə məktəbdaxili […]
Təhsil İnstitutunun Təhsilverənlərin peşəkar inkişafı mərkəzinin aparıcı mütəxəssisi Fatma Quliyevanın “Əl ilə – qələmlə yazının əhəmiyyəti” adlı məqaləsini təqdim […]
Təhsil İnstitutunun böyük elmi məsləhətçisi, pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Asif Hacıyevin “Yaşıl dünya naminə həmrəylik ili” çərçivəsində hazırlanmış […]
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu məktəbəqədər təhsil müəssisələrində pedaqoji fəaliyyətlə məşğul olan ali və orta ixtisas təhsilli tərbiyəçi-müəllimlərin peşəkarlıq səviyyəsinin […]
Bülletenin iyun ayı üçün hazırlanmış sayında “2024-cü ildə təhsilin vəziyyəti”, “Süni intellektin “çoxşaxəli” etikası haqqında”, “Ekran vaxtının idarə edilməsi: Şagirdləri […]