Faydalı materiallar

İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz

“Azərbaycan Məktəbi” jurnalının 707-ci sayı işıq üzü görüb

  Elm və Təhsil Nazirliyinin təsis etdiyi “Azərbaycan Məktəbi” jurnalının 2024-cü il üçün 2-ci nömrəsi işıq üzü görüb. Azərbaycan Respublikasının […]

Parafraz: tədrisdə onun tətbiqi

    Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Əlavə təhsilin məzmunu şöbəsinin müdiri fil.ü.f.d. Könül Nəhmətovanın “Parafraz: tədrisdə […]

Azərbaycan dili fənninin tədrisi metodikası

Təhsil İnstitutu “Azərbaycan dili fənninin tədrisi metodikası” ixtisasartırma proqramını təqdim edir: AZƏRBAYCAN DİLİ FƏNNİNİN TƏDRİSİ METODİKASI  

Azərbaycan ədəbiyyatında Şuşanın tarixi abidələri

    “Şuşa şəhərinin 2024-cü il üçün “İslam dünyasının mədəniyyət paytaxtı” elan edilməsi ilə bağlı tədbirlər haqqında “ Azərbaycan Respublikası […]

Musa Yaqub şeirlərində təbiətin konsepsiyası

  Təhsil İnstitutunun əməkdaşı, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru Adilə Nəzərovanın “Yaşıl dünya naminə həmrəylik ili” çərçivəsində hazırlanmış “Musa Yaqub şeirlərində […]

Şagirdlərin yay tətili necə dəyərləndirilməlidir?

  ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin aparıcı mütəxəssisi Xanım Əsədovanın “Şagirdlərin yay tətili necə dəyərləndirilməlidir” adlı məqaləsini təqdim […]

Beynəlxalq Təhsil İcmalı May 2024

  Bülletenin may ayı üçün hazırlanmış sayında “Nordic ibtidai məktəblərində tədrisin keyfiyyəti, tədrisdə məhdudiyyətlər və onların şagird nailiyyəti ilə əlaqəsi”, […]

“Oxuyub-anlama: mühüm suallar cavabları ilə” adlı məqaləni təqdim edirik

Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Əlavə təhsilin məzmunu şöbəsinin müdiri Könül Nəhmətovanın “Oxuyub-anlama: mühüm suallar cavabları ilə” […]

Təbiət gözəllikləri Füzuli poeziyasının qaynağı kimi

  Təhsil İnstitutunun böyük elmi məsləhətçisi, pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Asif Hacıyevin “Təbiət gözəllikləri Füzuli poeziyasının qaynağı kimi” adlı […]

Beynəlxalq Təhsil İcmalı Aprel 2024

  Bülletenin aprel ayı üçün hazırlanmış sayında “Aclıq və öyrənmə mühiti: Riyaziyyat dərslərində şagirdlərin aclıq və nizamsız davranışlarının nümunələri”, “Şagird […]

STEAM dərslərində təfəkkürün inkişafının təşviqi üçün praktik tapşırıqlar

  Təhsil İnstitutunun Əlaqələndirmə şöbəsinin əməkdaşı Səbinə Balayevanın “STEAM dərslərində təfəkkürün inkişafının təşviqi üçün praktik tapşırıqlar” adlı məqaləsini təqdim edirik. […]

“Diferensial metodik dəstək” adlı məqalə

Təhsil İnstitutunun Təhsil işçilərinin qiymətləndirilməsi şöbəsinin əməkdaşı Cəmilə Kazımovanın “Diferensial metodik dəstək” adlı məqaləsini təqdim edirik. Diferensial metodik dəstək