İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz
Təhsil İnstitutunun Təhsil standartları və proqramları şöbəsinin müdiri Mənsur Məhərrəmov “Yeni kurikulumlar tədris prosesində nələri dəyişəcək” mövzusu ilə bağlı “Azərbaycan […]
Təhsil İnstitutunun Təlimin nəzəriyyəsi və metodikası şöbəsinin müdiri pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Bibixanım İbadovanın “Nizami Gəncəvi yaradıcılığında təbiət” mövzusunda […]
Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin mütəxəssisi Cəmilə Həsənovanın “Uşaqlara qəzəb hissini idarəetmə yollarının öyrədilməsi” adlı məqaləsini […]
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu 2024-cü ilin may ayında keçiriləcək IV sinifdə təhsil alan şagirdlərin tədris dili və riyaziyyat, VI […]
Bülletenin mart ayı üçün hazırlanmış sayında “Müəllimlərin işə qəbul prosesində fərqli qiymətləndirmə metodlarından istifadə”, “Qızların təhsilinə sərmayə: inkişafı sürətləndirmək üçün […]
Təhsil İnstitutunun Təhsilin nəzəriyyəsi və tarixi şöbəsinin böyük elmi işçisi Ayşən Rəsulovanın “Elmi iş” beynəlxalq elmi jurnalında “From Khankendi […]
Azərbaycan Respublikasında 2024-cü ilin “Yaşıl dünya naminə həmrəylik ili” elan edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2023-cü il 25 dekabr […]
Bülletenin aprel ayı üçün hazırlanmış sayında “İncəsənət vasitəsilə tədrisin dəyişdirilməsi üçün müəllimlərə rəhbərlik”, “Səhra Altı Afrikada qadın alimlərin gələcək nəslinin […]
Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Əlavə təhsilin məzmunu şöbəsinin müdiri Könül Nəhmətovanın “Mətnin struktur növləri: Mətn […]
Məktəbəqədər təhsil proqramının (kurikulumun) tətbiqinə dair metodiki tövsiyələr
Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Əlaqələndirmə şöbəsinin əməkdaşı Səbinə Balayevanın “STEAM dərslərində XXI əsr bacarıqlarının formalaşdırılması nə […]
Bülletenin yanvar ayı üçün hazırlanmış sayında “Süni intellekt dövründə müəllimlərin təkmilləşdirilməsi”, “İbtidai məktəbin keyfiyyət şərtləri: İndoneziyanın ucqar bölgələrindəki məktəblərin nümunəsi”, […]