İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz
ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin əməkdaşı Cəmilə Həsənovanın “Erkən yaş dövründə emosional təlim” adlı məqaləsini təqdim edirik. […]
ARTİ-nin direktor müavini Ülkər Babayeva və Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi şöbəsinin müdiri İlahə Tağıyevanın “Müəllimlərin peşəkar inkişafına genderyönümlü yanaşma” adlı məqaləsi […]
ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin əməkdaşı Xanım Əsədovanın “Sinif idarəçiliyində oyun metodu” adlı məqaləsini təqdim edirik. Məqalədə […]
Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Əlavə təhsilin məzmunu şöbəsinin müdiri Könül Nəhmətovanın “Mətndə əsas və köməkçi fikirlərin […]
“Peşə təhsilinin əmək bazarının tələblərinə uyğun təşkilinin üstünlükləri” adlı məqalə “Peşə təhsili və insan kapitalı” jurnalında çap edilib. Təhsil […]
Təhsil İnstitutunun əməkdaşı Səbinə Balayevanın “Peşə təhsili müəssisələrində psixoloji işin əhəmiyyəti və təşkilinə dair tövsiyələr“ adlı məqaləsi “Peşə təhsili […]
Təhsil İnstitutunun Peşə və ömürboyu təhsil şöbəsinin əməkdaşı Xəyalə Səftərovanın “Peşə təhsili sahəsində dövlət-özəl əməkdaşlığı” adlı məqaləsi “Peşə təhsili […]
Təhsil İnstitutunun Peşə və ömürboyu təhsil şöbəsinin əməkdaşı Günel Fərəcovanın “Peşə təhsili müəssisələrində əsas fəaliyyət göstəriciləri ilə bağlı beynəlxalq təcrübə” […]
Bülletenin oktyabr ayı üçün hazırlanmış sayında “SELFIE alətindən istifadə etməklə məktəblərin rəqəmsal potensialının artırılması”, “Cibutidə erkən uşaqlıq təhsilinin perspektivi”, “Bilik […]
ARTİ-nin Məktəbəqədər təhsilin inkişafı şöbəsinin əməkdaşı Aysel Quliyevanın “Azərbaycan Məktəbi” jurnalında çap olunan “Məktəbəqədər təhsil pilləsində Montessori, Valdorf və Reggio […]
“Azərbaycan müəllimi” qəzetində “Sosiallaşma, keyfiyyətli təhsil” adlı məqalə dərc olunub. Müvafiq keçidə daxil olaraq məqalə ilə tanış ola bilərsiniz: https://bitly.ws/WEbH […]
Ədəbiyyat fənninin tədrisi nə üçün vacibdir? Ədəbiyyat sözü ustalıqla ifadəetmə sənətidir. Dilə yazılı və ya şifahi forma verməyi bacaran insan […]