İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz
Fənlər üzrə təkmilləşdirilmiş təhsil proqramlarını (fənn kurikulumları) ictimai müzakirəyə təqdim edirik. Təhsil proqramları Nazirlər Kabinetinin müvafiq qərarı ilə təsdiq edilən […]
Təhsil İnstitutunun Təhsildə İnnovasiyalar şöbəsinin əməkdaşı Həsən Əlilinin “Azərbaycan məktəbi” qəzetində “Koreyada innovasiya ekosistemi” adlı məqaləsi dərc olunub. Məqalədə […]
Təhsil İnstitutunun direktor müavini İlham Cavadov və Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin əməkdaşı Aynur Həşimovanın “İnkişaf etmiş ölkələrin […]
Təhsil İnstitutu 2024-cü ildə keçiriləcək Müəllimlərin işə qəbulu müsabiqəsinin test imtahanının qiymətləndirmə çərçivəsini təqdim edir. Müvafiq keçidə daxil olmaqla […]
ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin əməkdaşı Cəmilə Həsənovanın “Erkən yaş dövründə emosional təlim” adlı məqaləsini təqdim edirik. […]
ARTİ-nin direktor müavini Ülkər Babayeva və Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi şöbəsinin müdiri İlahə Tağıyevanın “Müəllimlərin peşəkar inkişafına genderyönümlü yanaşma” adlı məqaləsi […]
ARTİ-nin Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin əməkdaşı Xanım Əsədovanın “Sinif idarəçiliyində oyun metodu” adlı məqaləsini təqdim edirik. Məqalədə […]
Təhsil İnstitutunun Metodik dəstək və peşəkar inkişaf mərkəzinin Əlavə təhsilin məzmunu şöbəsinin müdiri Könül Nəhmətovanın “Mətndə əsas və köməkçi fikirlərin […]
“Peşə təhsilinin əmək bazarının tələblərinə uyğun təşkilinin üstünlükləri” adlı məqalə “Peşə təhsili və insan kapitalı” jurnalında çap edilib. Təhsil […]
Təhsil İnstitutunun əməkdaşı Səbinə Balayevanın “Peşə təhsili müəssisələrində psixoloji işin əhəmiyyəti və təşkilinə dair tövsiyələr“ adlı məqaləsi “Peşə təhsili […]
Təhsil İnstitutunun Peşə və ömürboyu təhsil şöbəsinin əməkdaşı Xəyalə Səftərovanın “Peşə təhsili sahəsində dövlət-özəl əməkdaşlığı” adlı məqaləsi “Peşə təhsili […]
Təhsil İnstitutunun Peşə və ömürboyu təhsil şöbəsinin əməkdaşı Günel Fərəcovanın “Peşə təhsili müəssisələrində əsas fəaliyyət göstəriciləri ilə bağlı beynəlxalq təcrübə” […]