Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun elanları
12 may saat 20:00-da ARTİ tərəfindən “Təbiət fənninin tədrisində konstruktivist yanaşma, sorğu əsaslı təlim və 5E modeli” adlı vebinar baş […]
28 aprel tarixində saat 20:00-da ARTİ-nin Təhsil standartları və proqramları şöbəsinin müdiri Mənsur Məhərrəmovun moderatorluğu ilə “Coğrafi yanaşma və coğrafiya […]
ARTİ təhsilverənlərin sertifikatlaşdırılma prosesinə dəstək məqsədilə vebinarlar təşkil edir. Növbəti vebinar 20 aprel tarixində saat 16:00-da ibtidai sinif rus bölməsi […]
Respublika fənn olimpiadalarının respublika mərhələsinin final turu aşağıda qeyd olunan tarixlərdə təşkil olunacaq: 2 may tarixində fizika və coğrafiya fənləri […]
ARTİ təhsilverənlərin sertifikatlaşdırılma prosesinə dəstək məqsədilə vebinarlar təşkil edir. Növbəti vebinar 14 aprel tarixində saat 16:00-da “Mürəkkəb cümlə” mövzusunda keçiriləcək. […]
Aprelin 11-dən etibarən Lütfi Zadə adına məntiq olimpiadasında iştirak üçün elektron qeydiyyat prosesinə start verilib. Lütfi Zadə adına məntiq olimpiadasında […]
Aprelin 11-dən etibarən Məktəblilərarası fənn müsabiqələrində iştirak üçün elektron qeydiyyat prosesinə start verilib. Fənn müsabiqələrində iştirak etmək istəyən şagirdlər https://portal.edu.az/ […]
15 aprel tarixində Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası və ARTİ-nin Metodik Dəstək və Peşəkar İnkişaf Mərkəzi tərəfindən “İbtidai sinif müəllimlərinin I […]
ARTİ ali məktəblərdə pedaqoji fəaliyyət ilə məşğul olmaq istəyən, sənayedə və iş dünyasının müxtəlif sahələrində çalışan şəxslərin bu sahədə bilik […]
ARTİ 2023-cü il üçün fəlsəfə və elmlər doktoru proqramları üzrə dissertanturaya və doktoranturaya (əyani və qiyabi) sənəd qəbulu elan edir. […]
30 aprel 2023-cü il tarixində Lütfi Zadə adına məntiq olimpiadası və Məktəblilərarası fənn müsabiqələrinin ilkin mərhələsi keçiriləcək. Hər 2 müsabiqədə […]
Təhsil İnstitutu aşağıdakı fənlər üzrə kurikulumların təkmilləşdirilməsi üçün mütəxəssislər axtarır. Azərbaycan tarixi Ümumi tarix İnformatika Namizədlər üçün minimum tələblər: İxtisas […]