İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz
Danimarkada ali təhsilin resurs təminatı: tematik analitik qeyd – Portuqaliyada inklüziv təlim-tədris prosesi Məktəbin nizam-intizam qaydalarını necə inkişaf
Təhsil sahəsində uğurların artmasının bünövrəsində, ilk növbədə şagirdlərin bilik və bacarıqlarının qiymətləndirilməsi dayanır. Bu yolla dünyanın bütün ölkələri həm təhsil […]
“22-26 mart 2022-ci il tarixlərində Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun təşkilatçılığı ilə Quba rayonunda tələbələrin “Mühəndislik düşərgəsi” təşkil ediləcək. Düşərgədə ali […]
Bülletenin yanvar ayı üçün hazırlanmış sayında “İnklüziv ibtidai və orta təhsil sistemi üçün yüksək keyfiyyətli qarışıq təlim yanaşmalarına dair Avropa […]
YUNESKO-nun maliyyə dəstəyi ilə Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun (ARTİ) Təhsildə strateji tədqiqatlar və Təhsildə innovasiyalar şöbəsinin birgə əməkdaşlığı çərçivəsində “Azərbaycanda […]
Müəllimlərin əmək bazarına uyğunlaşması və şagird nailiyyətləri – Rəqəmsal qiymətləndirmələrdən istifadə: onlayn təhsil
Meqapolislər olimpiadası hər il Moskvada keçirilən beynəlxalq komanda yarışıdır. Buraya dünyanın ən böyük şəhərlərində yaşayan 14-18 yaşlı şagirdlər qatılırlar. İlk […]
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu (ARTİ) ümumi təhsil müəssisələrində fəaliyyət göstərən və ya göstərmək istəyən müəllimlər üçün müəllimlərin işə qəbulu müsabiqəsinin […]
Kəkələməyə ümumi baxış Cəmiyyətdə şifahi ünsiyyət çox önəmlidir və hər bir fərddən rahat, anlaşılan, axıcı bir şəkildə özünü ifadə […]
Pedaqoji fəaliyyətdə müxtəlif təbiətli şagirdlərlə qarşılaşırıq. Elə şagirdlər olur ki, onlar aqressiv təbiətə malik olurlar. Onlar həm sinif yoldaşları, həm […]
İnklüziv ibtidai və orta təhsil sistemi üçün yüksək keyfiyyətli qarışıq təlim yanaşmalarına dair Avropa ittifaqı şurasının tövsiyyələri
Təhsilin keyfiyyətinə təsir edən amillərdən biri olan qiymətləndirmə şagirdlərin öyrənmə nailiyyətlərinin yüksəldilməsində mühüm rol oynayır. Hazırda ümumi təhsil müəssisələrində şagirdlərin […]