Faydalı materiallar

İstifadəçilər üçün əlçatan olan faydalı məlumatlardan yararlana bilərsiniz

“Məktəbdə şagirdlər arasında yaranan zorakılıq” adlı məqalə

Məktəbdə şagirdlər arasında yaranan zorakılıq              Hər birimiz məktəbdə oxuduğumuz illərdə kimlərinsə zorakılıqdan əziyyət çəkdiyinin şahid olmuşuq. Məktəb şagirdlərə akademik […]

Əməkdaşlıq mühitində metodist-müəllim münasibətləri

Müəllimlərin fəaliyyətlərində qarşılaşdıqları problemlərin həlli zamanı metodik və instruktiv dəstək üçün metodistlərə müraciət etməsi onların peşəkar inkişafına şərait yaradır. Metodist-müəllim […]

ARTİ “Beynəlxalq Təhsil İcmalı” adlı aylıq bülleteni təqdim edir

Bülletenin dekabr ayı üçün hazırlanmış sayında “Təhsil Azərbaycanda yoxsulluq səviyyəsinin davamlı azalmasının açarıdır”, “Şagirdlərin öyrənmə yolu:ömürboyu öyrənmə üçün şərait yaratmaq”, […]

Məktəblərdə mobbinq: təzahürləri, fəsadları və profilaktikası

Məktəblərdə yüksək təlim nəticələrinin əldə olunması təhsil müəssisələrində sağlam sosial-emosional mühitin yaradılmasından əhəmiyyətli dərəcədə asılıdır. Bu mühitin formalaşdırılması isə məktəb […]

“Beynəlxalq Təhsil İcmalı” – Noyabr

ARTİ “Beynəlxalq Təhsil İcmalı” adlı aylıq bülleteni təqdim edir. Bülletenin noyabr ayı üçün hazırlanmış sayında “Dil öyrənmək hansı yolları açır?”, […]

Uşaqlarda məktəb qorxusu

Giriş: Məktəbə başlayan bəzi uşaqlarda müxtəlif səbəblərdən dolayı bəzi davranış pozuntuları və nevrotik reaksiyalar görülə bilər. Uşaq məktəbdə müəllim və […]

Bacarıq əsaslı təhsilin əhəmiyyəti və fizika fənninin tədrisində tətbiqi

“Dünya iqtisadiyyatı artıq sizə biliklərinizə görə pul ödəmir; Google hər şeyi bilir. Dünya iqtisadiyyatı artıq sahib olduğunuz biliklərinizlə hansı işləri […]

Təlimdə Qızıl Dairə modeli: 3N

Qızıl dairə  modeli müxtəlif sahələrdə istifadə edilə bilən metoddur. Bu model layihə hazırlığında, biznes planların hazırlanmasında, oxuyub-anlamada, dinləyib-anlamada, tədqiqat işində, sorğu-sual […]

Mətn üzrə işin təşkili: Abzas – məna vahidi kimi. Mətndə fakt və mülahizənin müəyyən edilməsi

Abzas – Məna vahidi kimi Abzas mətndə bir əsas fikri ifadə edən cümlələr məcmusu və ya bütöv fikri ifadə edən […]

Dil qaydalarının mənimsədilməsində müqayisələr və həyati obrazlardan istifadənin rolu

Bu gün müasir yanaşmalar hər bir dərsin qarşısında mühüm tələblər qoyur. Bu tələblərdən ən başlıcası tədris prosesində yeni təlim metodlarından […]

Mətn üzrə işin təşkili: mətnin mövzu və ideyasının müəyyənləşdirilməsi

1. Mətn nədir və onun mövzusunu necə müəyyənləşdirməli? Mətn nə deməkdir? Mətn anlayışının ən geniş yayılmış tərifləri ilə tanış olun: […]

Androqogiya nədir və pedaqogikadan nə ilə fərqlənir?

Andraqogiya termini ilk dəfə olaraq 1833-cü ildə alman pedaqoq Aleksandr Kapp tərəfindən işlənmişdir. 1921-ci ildə Oyqen Rozenştok-Hyüssi andraqogiya terminindən böyüklərin […]